poniedziałek, 29 października 2007

początek :)

Nareszcie :) W końcu udało mi się ogarnąć po tym całym narodzinowym rozgardiaszu. Mam już 2 tyg i 2 dni :), a od kiedy jestem na świecie wydarzyło się tak duuuużo :) Ale może od początku. Tak w skrócie... przyszłam na świat 10 dni po terminie, bo całkiem dobrze mi w brzuszku u mamki było :)



to my- 5.10.2007, czyli 2 dni po terminie...








Ponieważ zaczęli nasz straszyć w szpitalu cesarką to się zebrałyśmy w sobie i oto jestem :) Przyszłam na świat w sobotę 13.10.2007 o 22.47 i dostałam 10 pkt :) ważyłam 3560 g i mierzyłam 57 cm i byłam taką kruszynką (choć opuchnięta troszkę). Dzień po mnie przyszła na świat w naszym szpitalu w Miastku dziewczynka 5600 g i 63 cm... to był dopiero kolos..



A to moje pierwsze zdjęcie z mamką:







I z tataszką:









Z babcią Gienią:



No i pierwszy raz przy moim ukochanym cycu :)




1 komentarz:

Anonimowy pisze...

no ale mamka w ciąży wyglądała przebosko! bez dwóch zdań :) no i ciebie maleństwo WITAMY NA ŚWIECIE !!!