wtorek, 14 października 2008

Roczniak!!!

Ale ze mnie roczniak jest!!!

W każdym razie krótkie podsumowanko:

To mówię:

  • TATA

  • BABA

  • MAMA

  • BU

  • BE

  • BRRRRUUUUM- zawsze jak chcę sobie pojeździć moim super autem to wołam bruuum brrruuum :)

  • BEJBI

  • DZIDZIA- jak np oglądam zdjęcia, na których jestem to pokazuję paluszkiem- dzidzia, albo jak oglądam książki to tez pokazuję wszystkie dzidzie ;0)

  • PA

  • AM- jak jestem głodna :)

  • TAM- jak chcę iść właśnie tam


    To potrafię:

  • pokazuję główką TAK jak coś chcę, czy mam potwierdzać zawsze kiwam główką tak

  • jak widzę aparat fotograficzny to zawsze zerkam na ekranik, a jak na nim nic nie ma to się upominam, żeby mi zdjęcia pokazać ;)


  • Uwielbiam:

  • kapelusze i czapki, wszelkie, uwielbiam

  • klawiaturę od kompa, komórkę wielbię nad życie!!

  • jest takie jedno miejsce w naszym domu, a w łazience dokładnie, gdzie zawsze lecę jak tylko widzę otwarte drzwi do łazienki, klapa do góry hyc i... mieszam sobie tam rączkami... w tej wodzie :) ... rodzice mi nigdy nie pozwalają, ale ja zawsze znajdę moment, żeby sobie tam pogrzebać ;)

  • przy kąpieli zawsze zwalam wszystko, co jest ustawione dookoła wanny. Teraz zabawki już mi nie wystarczają ;)


  • Nie lubię:

  • wycierania nosa

  • porannej toalety


  • Jestem na etapie:

  • tańców hulańców- teraz oprócz dygania nóżkami dochodzi jeszcze machanie rączkami ;)

  • robienia zdjęć i zerkania na ekran, czy mi wyszły :)

  • jem sama łyżką, z tym ze potrzebuję jeszcze pomocy przy nabieraniu :) za to jak mi już pomogą nabrać z talerza to do buźki trafiam bezbłędnie :)

  • pokazywania na co mam ochotę i wyrażania niezadowolenia {bardzo wyraźnie} jeśli czegoś nie dostanę ;)


  • i to chyba tyle na dziś ;)

    buziolki

    Brak komentarzy: