czwartek, 6 listopada 2008

Przesyłam buziaczki ;)

Wszystkim, którzy się za mną stesknili :)







Wczoraj był wielki dzień. Podobno. Ameryka ma od wczoraj czarnego prezydenta. Rodzice się ucieszyli z takiego wyboru, bo to był ich faworyt ;) A co się działo u mnie tego dnia w moim życiu? A no.. bez zmian.. kółko graniaste non stop, obiad ze słoiczka, długi spacer...I jeszcze Klaudia była na godzinę poszaleć... o 19 kąpiel, kaszka i spać.. Dzień jak codzień..



haha

ostatnio babcia Iwonka podlewając kwiatki zalała dziadkowi telewizor i przez jakiś czas nie działał ;)

na tą okoliczność dziadek wymyslił ot taki wierszyk ;)

„TVi”

Dziś dzień dla dziadka bez TVi
Myślę
Wrogom TVi cześć i chwała
A to tylko babcia Iwonka kwiatki podlewając
Wodą go zalała..
Buźka!!!

5 komentarzy:

ciotka Ewelcia pisze...

buziak zwrotny dla Ciebie Misia :* muaaaaaaa :*:*:*:*

Bea pisze...

I ja Tobie przesyłam całusy!!! :)
i jeszcze Tymo! :)
:*******

zuzinka pisze...

Matyldziu, bardzo za Tobą tęsknię też przesyłam BUUUUUZIAKA

Matylda pisze...

buzzzzzka wam wszystkim :*******

Matylda pisze...

no i specjalna dla Tymka oczywiście :***