wtorek, 22 stycznia 2008

Kochana BABCIU, kochany DZIADKU!!!!

Babciu Iwonko i Babciu Gieniu!!!

Kochana Babciu, gdy się zbudziłam,
I oczu moich powieki uchyliłam,
Promyczek miłości w serduszku zawzięcie,
Wspominał mi cięgle o Twoim święcie.
Życzę Ci Babciu zdrowia dobrego,
Gdyż skarbu lepszego nie znam od tego.
Miłość ma również wielkie znaczenie,
Tej jednak doznasz na pewno ode mnie.
Bądź zatem zdrowa i bardzo szczęśliwa,
A naszej miłości niech w sercach przybywa.
Kochać Cię będę i kochać nie przestanę,
Bo wiem, że od Ciebie to samo dostanę.

Dziadku Adamie i Dziadku Leonie!!!

Posłuchaj mnie dziadku kochany,
Kiedy z łóżka wstałam zaspana,
Przez okno na niebo spojrzałam,
I nagle olśnienia doznałam.
Malutkie chmurki na niebie
Kazały mi przybiec do Ciebie.
Miałam Ci złożyć serdeczne życzenia,
By się spełniły Twoje marzenia.
Daję Ci dziadku serduszko moje,
Ponieważ w moim, wyczuwam Twoje.
Jeśli dwa serca tak się kochają,
Napewno szczęścia w życiu zaznają.

Matylda, która talentu do rymowania raczej nie posiada ;)
Zgapione od kawencji

1 komentarz:

babcia Iwonka pisze...

KOCHAM KOCHAM I JESZCZE RAZ KOCHAM przecież Ty jesteś Największym moim SZCZĘŚCIEM