wtorek, 4 listopada 2008

Am!! {czyt. pić}

Ale mi się chce ostatnio pić. Nic tylko bym piła. Wszystko dlatego, że rodzice kupili mi nowy kubek. Już nie niekapek tylko taki bidon z miękką słomką. I ta słomka tak mnie wciąga. Kubek ma 300 ml i jak się zaciągnę to piję do dna..

Potem w nocy nie robię w pampersa i rano budzę się z suchym. Za to od rano zaczyna się sikanie na potęgę. Co chwila. Pampersa trzeba mi co godzinę wymieniać..

Wczoraj wróciłam ze spaceru i całe jeansy, cała koszulka mokra.. przeciekło.. a przed wyjściem pielucha była zmieniana..

Do tego ułatwiam sobie nieco żywot.

Znalazłam nowe zastosowanie dla słowa AM.

Teraz oznacza to nie tylko jeść, ale i pić.

Jakieś pomysły co z tym fantem zrobić? Jedyne wyjście to chyba pić mniej, ale wtedy przecież uschnę!!

1 komentarz:

babcia Iwonka pisze...

na nocniczek ,na nocniczek skromnie proponuje