piątek, 21 grudnia 2007

Schengen i 1768

1768 to liczba wejść na moją stronkę do wczoraj... Dopóki mamka w jakimś nieokreślonym szale euforii (dla mnie zupełnie niezrozumiałym, bo chyba raczej nie chodziło o wejście Polski do strefy Schengen?!) skasowała licznik... Tak więc dziś musimy ściągnąć nowy. Oczywiście nie jest to nic trudnego pod warunkiem, że pamiętasz hasło... Ale o mamce i hasłach do różnych stron i kont można by książkę napisać...

A jeszcze wracając do strefy Schengen, to jak świętowaliście dziś o godzinie 0 wejście naszego pięknego kraju do niej?? Wcale? To chyba żarty jakieś ;) I pewnie myślicie, że ja, skoro mam tylko 2,5 miesiąca przespałam TAKIE wydarzenie?! HAHA i tu Was mam! Wcale nie! Ja tam świętowałam, a jak! Od 22.30 do 0.30 mamka puszczała mi zajączki na suficie. Kilka razy próbowała zasnąć, ale jak tylko zajączki przestawały się ruszać- skutecznie ją budziłam. Nie mogłam pozwolić przecież, żeby mamka ten historyczny moment przespała!! Jeszcze kiedyś będzie mi wdzięczna. Tatik przechrapał oczywiście noc całą, ale on ma fory... Kózka nasza..

EDIT: Dobra dobra- hasło zostało nam przysłane i okazało się, że Tatik znów miał rację- da się zrobić nowy licznik i samemu ustalić od jakiej liczby ma się zaczynać, a mamka była przekonana, że się nie da... I tym sposobem mamy nowy stary licznik..

1 komentarz:

truskawkaM pisze...

przeglądnęłam kilka ostatnich stronek z postami :) i stwierdzam ze cudna masz Córunie :) śliczna Dziewczynka z niej :)
buziaczki :*

świetnie czyta sie notki :)