niedziela, 2 grudnia 2007

Odwiedzinki u rodzinki

Jak Wam minęły andrzejki?? Bo mi bardzo dobrze :) Balowałam do 2.30 w nocy :) Nawet mamka zasnęła szybciej niż ja, ale to żadna nowość :) I jak to po imprezce odespać trzeba, ale mamka mi nie dała. Zapakowała w samochód i zabrała w odwiedzinki do rodzinki :) Moje pierwsze :)

Najpierw pojechaliśmy do prababci Lusesitki :) Nawet mi się podobało i odechciało spać zupełnie :)




Sesja zdjęciowa była jak zawsze, ale już się przyzwyczaiłam. Nawet to lubię :) A tu mamy fotkę pokoleniową- prababcia, babcia, mamka i ja :)





Potem pojechaliśmy jeszcze do ciotki Agniechy, ale już nie dałam rady i prawie całą wizytę przespałam. Nie ma się co dziwić, bo czułam się jak u siebie w tych pomarańczowych ścianach :)







Uwielbiam podróże więc oby częściej, oby częściej !!!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

nie ma co.zazdroszczce i jest mi przykro jednoczesnie.zdjcia z prababcia,ciotka,babcia,mamka..tylko mnie nie ma...pamietaj Matylko ,ze ciocia Ewelina jest z Toba.daleko bo daleko.ale ja kurcze tak bym chciala cie w koncu na rekach ponosic...buziaki slodziutka :)

Anonimowy pisze...

Super wdzianko!