czwartek, 25 września 2008

Dla ciekawskich,

co tam u mnie z nowości.. to... TOTALNA ROZPIERDUCHA!

  • Raczej nie słucham co starsi mają do powiedzenia.
  • Notorycznie zwalam wszystko ze stołu {wczoraj np babcia straciła talerz},
  • zaglądam do szafek, wyrzucam z nich wszystko,
  • otwieram szuflady.. i co z tego, że nie wolno?? mnie tam wszystko wolno!
  • moja ulubiona zabawka to klawiatura od kompa, a jak mi się znudzi to myszka, bo ma od dołu takie fajne czerwone światło..
  • generalnie w miejscu nie usiedzę ani sekundy i tylko biegam po chacie, najchętniej za rączkę z mamką.
  • mam totalną fazę na lampy i latarnie! te w domu i te na ulicy, nawet jak się nie świecą to i tak mnie frasują :) i pokazuję je palcami :)
  • ogólnie to wszystko co chcę pokazuję paluszkami :)
  • nie jadam już niedoprawionych zup, bo mi po prostu nie smakują. Uwielbiam za to wyjadać wszystko co rodzice mają na swoich talerzach.

Tak szczerze to im większy bałagan zrobię tym mam większą radochę :)

I to by chyba było na tyle.. znikam narozrabiać troszkę, nie ma to tamto ;)

Brak komentarzy: