piątek, 2 stycznia 2009

Witajcie w nowym roku!

Jak wam minęła sylwestrowa noc? Bo mi w sumie bardzo szybko... Staruszkowie zrobili w chacie imprezę na 11 osób. Nasza trójka, 3 inne pary i 2 maluszki w brzuszkach. Bawiłam się świetnie do 22, bo potem padłam i padnięta taka już do rana byłam ;)

Postanowień na ten 2009 rok mam cały worek, a to najważniejsze to pokazać w końcu rodzicom kto tu rządzi ;p

Aha! Byłabym zapomniała! Ja w Nowy Rok weszłam z 13 zębem! Ale tak tak to było kochani przedwczoraj. Dziś mam już 14 zębów!!

Buziaki dla wszystkich i najlepszego w nowym roku. Żeby był jeszcze lepszy niż poprzedni.

I na koniec taka mała fotka z wariacji około_sylwestrowych ;)


„Buty siedmiomilowe”

Uwaga ! uwaga !
Panie i Panowie

Właśnie to odkryłam
Buty siedmiomilowe

Stopy mi urosły
Czy buty są duże

Mogę w nich już wchodzić
W największe kałuże

Mieć takie obuwie to jest wielka gratka
W sekund kilka dobiegnę w nich do Adama dziadka

2 komentarze:

ciotka Ewelcia pisze...

no kochana!!bomba zdjecie.rzylaczam sie do zyczen noworcznych.no i trwaj wytrwale w ostanowieniach noworocznych.trzymam kciuki!buziaki przesylam :*:*:*

babcia Iwonka pisze...

a może to są buty siedmiomilowe zrób jeden kroczek i będziesz u
babci
czekamy