piątek, 15 lutego 2008

Mam już 4 miesiące! Czas na podsumowanie :)

Miało być jutro. Jest pojutrze. Za dużo chyba nie napiszemy dziś :)

Co lubię?
  • uwielbiam siedzieć i praktycznie więcej teraz siedzę niż leżę ;) szczególnie u mamki na kolanach i zupełnie nie przeszkadza mi fakt, że głowa leci ;)
  • moją matę edukacyjną niezmiennie uwielbiam :)
  • basen lubię :) i co zaskakujące bardziej wolę pływać na pleckach niż na brzuszku ;)
  • leżeć na golaska :) jak źle by mi nie było, wystarczy zdjąć pampersa, położyć bez i już mam dobry humorek :)
  • uwielbiam trzymać pierś mamy dwoma rączkami- od dołu i od góry- kiedy mnie karmi- wtedy mleczko lepiej smakuje :)
  • przeglądać się w lustrze :)
  • ściągać mamce okulary. Robię to ZAWSZE kiedy tylko okulary są w zasięgu moich rączek
  • wodzić wzrokiem po całym pokoju, szczególnie za mamką- nie wiedzieć czemu ;)

Co potrafię?

  • obracać się z pleców na brzuch i z brzucha na plecy- zdecydowanie częściej obracam się z pleców na brzuch, choć to podobno trudniejsze :)
  • leżąc na brzuchu podpieram się na dłoniach
  • wszystko co wpadnie mi w ręce wkładam do buzi
  • leżąc w łóżeczku, łapię się za drabinki i próbuję siadać, co rodzice uważają za bardzo niebiezpieczne i chwila moment, a będą mi obniżać łóżeczko na niższy poziom ;)
  • kręcę się jak wskazówka w zegarku; szczególnie na macie jak leżę to co chwila w innym miejscu :)
  • leżąc na plecach zapieram się nóżkami, robiąc mostek, a jednocześnie wędrując do góry ;)- szczególnie często robię to przy zmianie pampersa :)
  • trzymam zabawki dwoma rączkami
  • leżąc na brzuszku podnosić głowę do góry tak wysoko, że mogę oglądać tv, który jest na szafce
  • piszczeć z radości ;)

Czego nie lubię?

  • sztucznego mleka
  • picia z butli, choć jeśli jest w niej mleko mamki to wypiję :)
  • calego tego okropnego jedzenia ze słoiczka

Uwielbiam:

  • oglądać telewizję, szczególnie leżąc na brzuszku, choć za dużo okazji nie mam, bo rodzice mi nie za bardzo pozwalają ;(
  • kiedy mamka bawiąc się ze mną podgryza mnie w brodę :) no uwielbiam po prostu :) i pękam wtedy ze śmiechu! I piszczę ;)
  • mrówkę mojej karuzelki- mam tam kilka wiszących zabawek, ale uwielbiam tylko jedną i zawsze ją chwytam i podgryzam :) mrówencję z żółtymi nóżkami

To chyba tyle. Jak nam się coś przypomni jeszcze, to dopiszemy :)

Brak komentarzy: