piątek, 15 lutego 2008

Potrzebuje częstszego kontaktu z rodzicami...

Mamka wyczytała w jakimś tam 'Poradniku dla rodziców', że dziecko w czartym miesiącu: Coraz bardziej interesuje się otoczeniem, rozgląda się i potrzebuje częstszego kontaktu z rodzicami.. Wiecie jaki jest mój sposób na ten częstszy kontakt ?!

Normalnie leżę sobie i wystarczy chwilka, że mamka albo tata odwrócą ode mnie wzrok... Wpadam w histeryczny płacz, ale taki ,że cały blok słyszy. Bez łez oczywiście. I co chwila otwieram oczy, przestaję płakać i zerkam, mając nadzieję, że nikt nie zauważy oczywiście, czy już ktoś na mnie patrzy. I jeśli nie widzę, że ktoś się nade mną nachyla-histeria powtarza się. I jeśli już ktoś się mną zainteresuje bez pardonu walę wielki uśmiech i już mam dobry humorek :)

I póki co działa ;)

2 komentarze:

Tores- pisze...

Yyy, w gaziecie było napisane "częstrzy"?!

Matylda pisze...

hihi było było dosłownie częstRZy :) sama już poprawiłam :)