wtorek, 17 czerwca 2008

Mam już 8 miesięcy!

W piątek, przed wyjazdem do Warszawki, strzeliło mi 8 miesięcy. Mamka z tej okazji zabrała mnie... na koncert Majki Jeżowskiej!! Koncert odbywał się w plenerze, deszcz padał, ale i tak było bosko! Tańczyłam równo z wszystkimi obecnymi na koncercie przedszkolakami ;)

I załapaliśmy się nawet na podwójną płytę z autografem :0 Oj działo się działo ;)

A tak poza tym to krótkie podsumowanie:

To potrafię:


  • raczkuję po całym domu jak szalona

  • ostatnio mam tez fazę na wstawanie- łapię się wszystkiego i wstaję, np. w łóżeczku, łóżka, krzesła

  • wołam tata, mama, baba, dada i nie jest to ukierunkowane w żadną z zainteresowanych osób. ot tak. wołam sobie

  • siedzę samodzielnie i już nawet nie przewracam się na plecy od kiedy opanowałam przejście z pozycji siedzącej wprost do raczkującej ;)


To lubię:


  • bawić się w akuku ;) i nieważne kto się chowa, zabawę mam zawsze przednią i śmieję się w głos!

  • kocham cienie, które pojawiają się na ścianie! mogę się w nie gapić godzinami!!

  • bez pamięci kocham się w rybie po grecku. no nic innego mogłabym nie jeść

  • cyca! jak ja kocham cyca!!

  • banany, marchewki i wszystko co nie jest ciapką! i co można bezkarnie chrupać :)

  • metki i buty, bez pamięci uwielbiam podgryzać ;)

  • bawić się piłką ;) toczę ją sobie po całym domu i radochę mam z tego nieziemską

  • kąpać się uwielbiam! z wanny mogłabym nie wychodzić, o czym rodzice dobrze wiedzą, bo jak tylko wychodzę to od razu płacz jest i lament

  • gryźć mamę uwielbiam. wiem wiem nie wolno. rodzice tez mi to powtarzają ciągle, ale ja udaję, ze nie rozumiem tego słowa ;)

  • moją koleżankę Klaudię tez lubię. Ma 6 lat i przychodzi do mnie codziennie. Ma takie fajne długie włosy, które mogę sobie bezkarnie ciągać ;)




Za tym nie przepadam:



  • mleko modyfikowane. bez zmian. nie leży mi i już.

  • gryzaki - od samego początku mi nie podpasowały. uważam, ze na ząbkowanie i jedyny i niezawodny sposób to cyc w buzi- 24 godz na dobę! powaga! pomaga ;)



Buziaki wszystkim

I na koniec jeszcze ja- ośmiomiesięczna ja :) zdjęcie zapożyczone od ciotki Bei :)


1 komentarz:

Bea pisze...

Śliczne podsumowanie!!! :)
Ze sposobem na ząbkowanie Tymek chyba ma tak samo... :(
A fota cudna - prześlę Wam potem duże formaty :)