czwartek, 27 marca 2008

Zm... b...

Witam po przerwie!!! Nie wiem czy już pisałam, ale uwielbiam kompa!!! Klawiatura mnie kręci!! Wczoraj mamka siedziała z tatikiem na gg i pisali sobie, bo od kilku dni jesteśmy u babci Iwonki. Ja oczywiście też chciałam się wkręcić w rozmowę i napisałam swoje.. coś w stylu.. zm.... b.... Co ciekawe tatik od razu zajarzył o co chodzi... Moja inteligencja przekazała tacie po prostu, że tu u nas zimno bardzo!! Mamka niby taka mądra i tak świetnie się ze mną dogaduje, a nie zaczaiła o co cho.. dużo jeszcze nauki przed nami..

A teraz informacja dla was!

h jnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn b jhrc vvvvvvvv trrrrrrrrrh vvvvvvvvvv mn /;'

Mamka siedzi już i myśli i nawet coś już tam wymyśliła, tylko ciągle się głowi o jaką Hanię mi chodzi ;)

Brak komentarzy: