czwartek, 28 sierpnia 2008

Kacper.

Mam takiego kolegę Kacpra.

Kacper ma 2 lata i 2 miesiące.

Niezły z niego bystrzacha.

Mamka za każdym razem jak spotyka Kacpra coraz szerzej otwiera oczy ze zdziwienia.

Kacper potrafi powiedzieć wszystko.

Do tego wszystko wie.

Zna nawet jakieś wierszyki na pamięć!

No szok!

Kacper ma totalna fazę na ijo, i za każdym razem jak idziemy na spacer to wszyscy muszą mieć oczy dookoła głowy i wypatrywać, czy aby przypadkiem ijo nie wraca od pożaru... Z tego wnioskuję, ze Kacper chyba będzie strażakiem...

... albo może piłkarzem, bo ma też totalnego świra na punkcie piłki.. zupełnie jak jego tata..

Kacper podbił serce mojej mamki jednym zdaniem: Mama kuwa mucha!! Od kiedy mamka usłyszała to zdanie pokochała Kacpra miłością iście przyjacielską {ps. kto mamkę zna ten wie dlaczego hahah}

Ja za to lubię Kacpra, bo można z nim pobiegać po parku, powygłupiać się..

Kacper się ze mną podzieli nawet swoją drogocenną piłką!

Jedno jest pewne-Kacper na pewno nie będzie nigdy pracował na karuzeli- jak on panicznie boi się huśtawek i zjeżdżalni!!

Jest za to szansa, ze Kacper będzie modelem. Dawno nie widziałam, żeby ktoś z większą chęcią pozował do zdjęć niż ja hahahaha :) A Kacper to nawet za piłką nie poleciał, albo zmieniał kierunek biegu, aby się znaleźć na linii strzału aparatu..





























Żółwik! Dla mojego kumpla Kacpra ;*

1 komentarz:

Bea pisze...

Fajnego masz kolegę Matyldziu :)
Zajrzyjcie do mnie z rewizytą dziewczyny!!