poniedziałek, 25 sierpnia 2008

Moje kumpelki

Dziś od rana w naszym domu wrzało! A to za sprawą Klaudii i Patrycji, które już jak tylko słońce wstało pukały do naszych drzwi nie mogąc się doczekać kiedy wreszcie będą mogły się ze mną pobawić! Najpierw bawiłysmy się w domu, a potem na podwórku.

Na dół mama zabrała aparat i zleciały się wszystkie dzieciaki z podwórka, żeby robić zdjęcia. Była kolejka, było pozowanie i co najważniejsze pstykanie fotek!

Ale mieliśmy ubaw!

Było kółko graniaste :)



Zabawy na trzepaku:



I przy trzepaku...



Wspólne wędrówki...



I chwile wytchnienia..



Zabawa na kocu..



I biszkopty..



Ciekawa jestem co przyniesie nam jutro..

edit: podmieniłśymy zdjęcia na kolorowsze :)

4 komentarze:

babcia Iwonka pisze...

ja tez tak chce sie bawić
wesoło wkraczasz w życie i tyle znajomych dzieci
ps

a ja mam zdjecie z gazety lokalnej Twojej mamki na trzepaku tylko trochę starsza była,więc nie dziwię sie ze Ciebie na trzepak zaprowadzia hahaha

ciotka Ewelcia pisze...

trzepakowo biwakowo.babcia racje ma ,ze z tym trzepakiem to troche historycznie w rodzinie...pozdrowienia dla kumpelek i kumpeli!!

Bea pisze...

Matyldziu, życie towarzyskie kwitnie - tylko pozazdrościć!!! :)
babciu Iwonko!!! proszę nam Madzię pokazać trzepakową!! :) ;)

Matylda pisze...

hahaha trzepakowo wsiowa było faktycznie :)

Bea mowisz i masz ;)