piątek, 31 października 2008

Szczotka.. pasta..

Moje ulubione zajęcie ostatnio? Mycie zębów!! Kto by pomyślał ?!

Mam szczoteczkę do zębów taką już najprawdziwszą :0) i pastę najprawdziwszą z prawdziwych :)

I teraz jak wchodzę do łazienki to już nie lecę od razu do kibelka, żeby sobie pochlapać wodą ;) ale biorę szczoteczkę i upominam się o pastę :) a potem myję i myję :)

Codziennie min 3 razy myję. Tak to strasznie lubię! Oj bardzo bardzo lubię!!

A przy okazji taka ciekawostka:

wiecie kiedy można zacząć używać pasty do zębów, na której jest napisane ,że od drugiego roku życia? Oczywiście od 2 roku życia... Tylko pewnie nie wszyscy wiedzą (my byliśmy szczerze zaskoczeni..), że drugi rok życia zaczyna się dzień po pierwszych urodzinach...

No niby logiczne..

;)

1 komentarz:

babcia Iwonka pisze...

widziałam widziałam i nie mogę się jeszcze nadziwić,że Ty tak to lubisz robić a ja do dzisiaj nie lubię myć zębów
brawa