czwartek, 2 kwietnia 2009

Taki fajny dzień wczoraj miałam!

Chyba już jestem coraz większa i starsza, bo rodzice zaczynają mi na coraz więcej pozwalać. Wczoraj w ogóle spałam u niani, ale to z braku innej opcji- rodzice musieli pilnie wyjechać do Poznania w interesach. Ale nie o tym chciałam.

Nie zgadniecie co się stało!

Wczoraj pierwszy raz byłam SAMA u Klaudii! Na początku na pół godziny, a potem jeszcze zostałam na pół, czyli razem aż całą godzinę! Się działo mówię Wam!! Dzisiaj chyba ona przyjdzie do mnie, albo kto wie. Może znów ja do niej pójdę?

I jak się Patrycja dowiedziała to od razu mnie do siebie tez zaprasza, ale do niej mnie mama tak szybko nie puści. Może kiedyś...

A póki co zykam złapać troszkę wiosennego słonka!
Buźka

1 komentarz:

babcia Iwonka pisze...

co raz większy poznajesz świat
superacko masz