czwartek, 22 maja 2008

1 Komunia Święta Zuzi..

I znów Zuzia. Tym razem inna. Zreszta ogólnie wysyp Zuzek mamy aktualnie. Przynajmniej w naszych kręgach okręgach. Tym razem chodzi o moja kuzynkę Zuzię, która 18 maja miała 1 Komunię Świętą. Mamka zakupiła mi na tę uroczystość super eleganckie wdzianko, na które już się czaiła na moje chrzciny, ale wtedy jeszcze było na to za zimno. Teraz też za ciepło na początku nie było, więc raniutko do kościoła przywdziali mnie w zimową kurtkę..



Pod kościołem z tatą, jeszcze było rano, zimno i baaardzo wietrznie.



Później zrobiło się troszkę cieplej i pozbyłam się kurtaszki. Podobno na tej fotce wyglądam jak prezesowa??!! Tylko czy ja wiem?? Przecież wyszłam zajebiście!



A na końcu w ogóle prawie rozebrali :) Po południu słońce paliło, że hoho!



Co ciekawe nie dość, że nie mamy ani jednego wspólnego zdjęcia z komunistką, to jeszcze nie mamy jej w ogóle na żadnym zdjęciu!!

buźka

Brak komentarzy: