poniedziałek, 22 grudnia 2008

Kredki do malowania w wannie!

Dostałam!!!

I jaką mam z nich radochę ;) Mama maluje, a ja zmywam :)

Zdecydowanie polecam je wszystkim ;)





„ Malarstwo łazienkowe”


Przyszłam do wanny sobie raz czysta
Patrzę ooo woda jest przeźroczysta
A tu na wannie jakieś obrazy ???

Lubię Gogena
Impresjonistów
Kubizm, Dadaizm i Pop-Art....ystów
Lubię Picassa
Nawet „ sprejarzy”
Lecz gdy w kąpieli Ci się przydarzy
Zwiedzać galerie A tam....

Trawy i drzew las rosnący obficie
Chmury i słońce co jest w zenicie

Narysowane są też serduszka
Czyżby zrobiła mi je mamuszka ?

Ma talent mamka moja już wiecie
Lubi malować sobie o świecie

Wanny sztaluga jest nie za duża
Pewnie ją małość miejsca wkurza

Wiem już
Gąbeczka mazu, mazu
Zrobię jej miejsce
Dla nowych obrazów


;)

1 komentarz:

ksania pisze...

jacie! mam bratanka, który w czerwcu będzie miał roczek, chce mu takie kupić właśnie, gdzie mogę dostać takie kredki?:)