wtorek, 6 listopada 2007

Mój przecudny album majciochowy :)

Cóż za niespodzianka spotkała mnie i mamkę wczoraj, kiedy listonosz przyniósł przesyłeczkę od koleżanek mamki z forum Scrappassion, a w środku przecudnej urody album majciochowy dla mnie :) Tak w ogóle to śmieszna historia z nim wyszła :) Otóż dziewczyny zaczęły go robić, kiedy jeszcze mamka myślała, że w brzuszku Leon pływa... Ale potem jak trafiła do szpitala okazało się, że to jednak ja będę :) to dziewczyny chciały zmienić na dziewczynkę, ale jednak postanowiły zostawić chłopca na pamiątkę :) Tak więc album powinien się nazywać Leonowo- Matyldowy album majciochowy :) A tu proszę fotki tego cudeńka:



























A tu żeby nie było tył albumu i jednocześnie dziewczęca okładka :)



Przecudnej urody pudełeczko do niego :)

I całość jeszcze raz :) Przy okazji podziękowanania dla: Agnieszki, Edith, A-gus, Tores, Barbarelli, Coffie-bean, Jaszmurki, Filasi, Truskawki, Uhk, Bea, Nulki oraz Yovi :)


4 komentarze:

Yovi pisze...

niestety moja pracka zaginela gdzies po drodze.... z tego powodu jest mi bardzo bardzo smutno :(
Album jest przecudowny!!!!

Jaszmurka pisze...

Magdaleno! Jaszmurkowe serducho się raduje jak czytam co tu Matylda wypisuje :D.
Bardzo się cieszę, że majciochy się podobają :*.
Yovi nie przejmuj się :*, obetrą kogoś te gacie! Ja Ci to mówię :* :).

Podczytuję sobie Matyldowe poczynania i jestem po prostu roześmiana od ucha do ucha :D

buziole dla Was wieeelkie od Jaszmurencji

scrapbooking pisze...

albumik - PRZEPIĘKNY. Chylę czoła przed talentem :o)
CUDO

babcia Iwonka pisze...

Jestem dumna Mati,że macie tylu wspaniałych przyjaciół,którzy sprawiaja tyle radości Tobie Twojej mamusi i tatusiowi w tych jak sama piszesz trudnych i ciekawych dla Was wszystkich chwilach.Jestescie super rodzinką.Autorów albumu nie znam ale bardzo Wam dziękuje jesteście WIELCY.