środa, 16 lipca 2008

Dziś krótko,

jednym zdaniem właściwie. Uprzejmie donoszę, ze zaczęłam oficjalne próby stania bez trzymanki!! troszkę mi się udaje, troszkę lecę na pysk, ale z każdą próbą jest coraz lepiej ;)

A dla tych, którzy się za mną stęsknili - malutka foteczka ;) No i wyjaśnienie od razu- smoczkiem zaczęłam się bawić od niedawna. Chyba znów mi idą jakieś zęby, bo dziąsła strasznie swędzą!! Smoka więc nie ciumkam, tylko gryzę boczkiem tak :), bo jest smaczniejszy niż gryzaki ;0)



Ps. Zauważyliście, że stuknęło mi 9 miesięcy, a na blogu o tym cisza? Ktoś tu sobie w kulki leci!!

Buziole

3 komentarze:

Bea pisze...

ja tu się wpisywałam też....ale sie nie zapamiętało, bo się coś pozawieszało, a więc: JA SIĘ DOMAGAM!!!
Chyba tu też pytałam czy maile z fotami doszły do Was i mówiłam Matyldzi, że scrap digi co z nią wg mapki robiłam wygrał :) NO najwyżej infa się powtórzą ;)

Matylda pisze...

a my juz odpowiadałyśmy ze doszły!!!

super ze wygrał hihihi!!

Bea pisze...

A bo taka gapa rozkojarzona bywam... ;)